Problema aleasă prin vot secret, într-un singur tur de scrutin este: Locuitorii din Beriu aruncă deșeuri în râul care trece prin comună.
Hunedoara, Deva, SCOALA GIMNAZIALA "CONSTANTIN DAICOVICIU" BERIU
Problema studiată de clasă este:
Problema aleasă prin vot secret, într-un singur tur de scrutin este: Locuitorii din Beriu aruncă deșeuri în râul care trece prin comună.
LIPSA CONDIȚIILOR PENTRU DESFĂȘURAREA UNUI ÎNVĂȚĂMÂNT ONLINE DE CALITATE
Timiș, Lugoj, SCOALA GIMNAZIALA "ANISOARA ODEANU" LUGOJ
Problema studiată de clasă este:
LIPSA CONDIȚIILOR PENTRU DESFĂȘURAREA UNUI ÎNVĂȚĂMÂNT ONLINE DE CALITATE
Problema aleasă de elevi prin vot secret prin două tururi de scrutin este: Aruncarea deșeurilor menajere în spațiile publice din Deva. Această problemă este importantă deoarece afectează calitatea vieții tuturor locuitorilor orașului.
Hunedoara, Deva, COLEGIUL national PEDAGOGIC "REGINA MARIA" DEVA
Problema studiată de clasă este:
Problema aleasă de elevi prin vot secret prin două tururi de scrutin este: Aruncarea deșeurilor menajere în spațiile publice din Deva. Această problemă este importantă deoarece afectează calitatea vieții tuturor locuitorilor orașului.
1. Salvati apa! - grupa 1
Ialomița, Slobozia, SCOALA GIMNAZIALA NR.3 SLOBOZIA
Problema studiată de clasă este:
1. Salvati apa! - grupa 1
Problema selectată: Poliția și ambulanța ajung prea târziu. Culegerea informațiilor despre problema selectată:
Arad, Arad, SCOALA GIMNAZIALA "AUREL VLAICU" ARAD
Problema studiată de clasă este:
Problema selectată: Poliția și ambulanța ajung prea târziu. Culegerea informațiilor despre problema selectată:
Problema selectată în două tururi de scrutin: Programa școlară supraîncărcată. Pentru data viitoare a rămas să culegem informații depsre problemă.
Arad, Arad, SCOALA GIMNAZIALA "AUREL VLAICU" ARAD
Problema studiată de clasă este:
Problema selectată în două tururi de scrutin: Programa școlară supraîncărcată. Pentru data viitoare a rămas să culegem informații depsre problemă.
Lipsa dispozitivelor prntru toti copiii din mediul rural din judetul Mures pentru a putea participa la scoala On line.
Mureș, Lunca Bradului, SCOALA GIMNAZIALA LUNCA BRADULUI
Problema studiată de clasă este:
Lipsa dispozitivelor prntru toti copiii din mediul rural din judetul Mures pentru a putea participa la scoala On line.
Scrisoarea transmisă către autorități este:
Către: Consiliul Local al Comunei Lunca Bradului În atenția: primarului comunei Lunca Bradului Stimate doamnule primar, Elevii clasei a VII-a de la Școala Gimnazială Lunca Bradului, având în vedere atribuția HCL a comunei Lunca Bradului de a garanta accesul la educațieîn mediul online, vă solicit asigurarea unui dispozitiv de tip tableta/laptop. (laptop/ tabletă, în funcție de nevoia elevului) pentru a avea acces la resursele educaționale din mediul digital. De asemenea, vă solicit ca răspunsul la prezenta cerere să îmi fie transmis la Școala Gimnazială Lunca Bradului , nr 100/b str Garii sclbrad@gmail.com cât mai repede posibil. Va mulțumim ! Data 11 .11.2020 Lunca Bradului
„Neselectarea deșeurilor de către cetățenii comunei în pubelele primite și locurile special amenajate”
Sibiu, Păuca, SCOALA GIMNAZIALA PAUCA
Problema studiată de clasă este:
„Neselectarea deșeurilor de către cetățenii comunei în pubelele primite și locurile special amenajate”
1 - Problema selectată de elevii clasei a VII a :,, Parcarea mașinilor pe pistele de bicicliști”. 2- Căutarea de informații despre problemă.- neterminat.
Arad, Arad, SCOALA GIMNAZIALA "AVRAM IANCU" ARAD
Problema studiată de clasă este:
1 - Problema selectată de elevii clasei a VII a :,, Parcarea mașinilor pe pistele de bicicliști”. 2- Căutarea de informații despre problemă.- neterminat.
1.Identificarea problemei comunității : Câinii fără stăpân. ( hotărâtă prin vot, în două tururi de scrutin )
Arad, Arad, SCOALA GIMNAZIALA "ILARION FELEA" ARAD
Problema studiată de clasă este:
1.Identificarea problemei comunității : Câinii fără stăpân. ( hotărâtă prin vot, în două tururi de scrutin )
Scrisoarea transmisă către autorități este:
. 2. a) Cătuarea de informații cu privire la problema identificată: solicitarea de informații primăriei prin completarea unui formular de solicitare informații: ,, Domnule Primar, Elevii clasei a 7 a A, de la Școala Gimnazială Ilarion Felea din Arad, vă solicităm prin prezenta să ne furnizați informații cu privire la situația câinilor fără stăpân. Către PRIMARUL MUNICIPIULUI ARAD - CĂLIN BIBARȚ. Mulțumim anticipat. - S-a studiat selectiv ,, Legea câinilor fără stăpân (legea 258/2013)”, sursa ,, Portal legislativ”. - S-a căutat site-ul Adăpostului de câini din cadrul Gospodăririi Comunale - Arad: adresă: Calea Bodrogului fără număr, tel.0752022226, e-mail: office@gcarad.ro Citit info de pe site: adăpostul poate fi vizitat de luni până vineri, între orele 10-15, existând posibilitatea adopției animalelor capturate. Răspunsul autorității locale :
Portofoliul realizat este disponibil aici: Descarca fisier
Problema aleasă de clasă -Lipsa unor condiții decente de trai la unele familii din comună
Suceava, Fălticeni, SCOALA GIMNAZIALA "ION LOVINESCU" RADASENI
Problema studiată de clasă este:
Problema aleasă de clasă -Lipsa unor condiții decente de trai la unele familii din comună
Cetățenii orașului Gura Humorului / turiștii aruncă la întâmplare: măști, mănuși chirurgicale, mucuri de țigară, hârtii și alte gunoaie pe jos.
Suceava, Gura Humorului, SCOALA GIMNAZIALA NR. 1 GURA HUMORULUI
Problema studiată de clasă este:
Cetățenii orașului Gura Humorului / turiștii aruncă la întâmplare: măști, mănuși chirurgicale, mucuri de țigară, hârtii și alte gunoaie pe jos.
O viață sănătoasă pentru toți
Sibiu, , SCOALA GIMNAZIALA "NICOLAE IORGA" SIBIU
Problema studiată de clasă este:
O viață sănătoasă pentru toți
Problema aleasa este : lipsa oportunităților pentru desfășurarea unor activități de recreere și sportive pentru copii și adolescenți.
Suceava, Drăgoiești, SCOALA GIMNAZIALA DRAGOIESTI
Problema studiată de clasă este:
Problema aleasa este : lipsa oportunităților pentru desfășurarea unor activități de recreere și sportive pentru copii și adolescenți.
Problema selectată este: Colectarea selectivă a deșeurilor în Baia Mare
Maramureș, Baia Mare, COLEGIUL ECONOMIC "NICOLAE TITULESCU" BAIA MARE
Problema studiată de clasă este:
Problema selectată este: Colectarea selectivă a deșeurilor în Baia Mare
Scrisoarea transmisă către autorități este:
Problema este foarte importantă în comunitate, deoarece este necesară formarea unui comportament responsabil al cetățenilor privind selectarea deșeurilor menajere înainte de a fi introduse în containerele speciale. Lipsa de informare a cetățenilor, lipsa aplicării amenzilor de către autorități în cazul deșeurilor necolectate selectiv, lipsa containerelor pentru colectare selectivă in unele zone ale orașului, implicarea parțială a firmei de salubritate. ________________ Către Primăria Municipiului Baia Mare, Subsemnații, elevii clasei a X-a de la Colegiul Economic ”Nicolae Titulescu” din Baia Mare, în baza dreptului de petiționare, prevăzut la articolul 51 din Constituția României și având în vedere că, în conformitate cu prevederile OG nr. 27/2002, cu modificările ulterioare, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor vă adresăm propunerea atașată. Problema este: Colectarea selectivă a deșeurilor în Baia Mare Problema este foarte importantă în comunitate, deoarece este necesară formarea unui comportament responsabil al cetățenilor privind selectarea deșeurilor menajere înainte de a fi introduse în containerele speciale. Lipsa de informare a cetățenilor, lipsa aplicării amenzilor de către autorități în cazul deșeurilor necolectate selectiv, lipsa containerelor pentru colectare selectivă in unele zone ale orașului, implicarea parțială a firmei de salubritate. Prezenta propunere este rezultatul activităților realizate de clasa noastră în cadrul orelor de cultură civică și este însoțită de argumentele principale pe care le-am identificat în favoarea propunerii noastre. Vă rugăm să ne comunicați răspunsul dumneavoastră în termenul legal la această adresă de email: bolandau.daniela@colegiultitulescu.ro.
Mai multe detalii sunt disponibile in acest document: Descarca fisier
Bullying-ul în școală. Elevii mei au selectat această problemă deoarece consideră că aceasta este o problemă importantă pentru ei și comunitatea în care trăiesc! Doresc să găsească metode de a preveni și de a elimina bullying-ul din școală!
Vaslui, Bârlad, SCOALA GIMNAZIALA "PRINCIPESA ELENA BIBESCU", MUN. BARLAD
Problema studiată de clasă este:
Bullying-ul în școală. Elevii mei au selectat această problemă deoarece consideră că aceasta este o problemă importantă pentru ei și comunitatea în care trăiesc! Doresc să găsească metode de a preveni și de a elimina bullying-ul din școală!
Pasul 1. Identificarea problemelor comunității ce necesită politici publice
București, Municipiul București, Colegiul national "Spiru Haret"
Problema studiată de clasă este:
Pasul 1. Identificarea problemelor comunității ce necesită politici publice
Scrisoarea transmisă către autorități este:
Ca urmarea a prezentarii proiectului 'Cetateanul' si asigurarea ca elevii au inteles cum se vor desfasura cei 8 pasi ai metodei, am trecut la parcurgerea pasului 1. Probleme identificate de elevi in zona unde se afla liceul lor, respectiv sectorul2, au fost urmatoarele: - nesiguranta cetatenilor in zona caselor cu risc seismic, ce au tigla care se desprinde de pe acoperisuri - lipsa spatiului pentru deplasarea elevilor in drum spre scoala, din cauza trotoarelor foarte inguste - lipsa spatiilor verzi din zona - lipsa spatiilor pentru plimbarea animalelor de companie de catre cetatenii care locuiesc in zona si care folosesc spatiile din dreptul scolii, lasand pe acele spatii gunoiul animalelor de companie . Din primul scrutin au fost votate la egalitate 2 probleme( lipsa spatiilor verzi si nesiguranta cetatenilor in zona caselor cu risc seismic), urmand in al 2-lea scrutin sa fie votata problema pe care o vom lucra la clasa.
Problema selectata de elevii clasei a VII-a Sânmihaiu Roman este ,, Extinderea Scolii Din Com. Sânmihaiu Roman".
Timiș, Timișoara, SCOALA GIMNAZIALA SANMIHAIU ROMAN
Problema studiată de clasă este:
Problema selectata de elevii clasei a VII-a Sânmihaiu Roman este ,, Extinderea Scolii Din Com. Sânmihaiu Roman".
Problema identificata de elevii clasei a VII Utvin este ,, Amenajarea terenului de sport de la Școala Gimnaziala Utvin".
Timiș, Timișoara, SCOALA GIMNAZIALA SANMIHAIU ROMAN
Problema studiată de clasă este:
Problema identificata de elevii clasei a VII Utvin este ,, Amenajarea terenului de sport de la Școala Gimnaziala Utvin".
Animalele fara stapan din Timisoara
Timiș, Timișoara, SCOALA GIMNAZIALA NR.7 "SFANTA MARIA" TIMISOARA
Problema studiată de clasă este:
Animalele fara stapan din Timisoara
FENOMENUL DISCRIMINĂRII ÎN ȘCOLILE CLUJENE
Cluj, Cluj-Napoca, SCOALA GIMNAZIALA "EMIL ISAC" CLUJ-NAPOCA
Problema studiată de clasă este:
FENOMENUL DISCRIMINĂRII ÎN ȘCOLILE CLUJENE
Elevii clasei a VII-a B au identificat in comunitate problema - Lipsa oportunitatilor publice de socializare directă pentru copii și adolescenți in municipiul Bacau.
Bacău, Bacău, SCOALA GIMNAZIALA NR. 10 BACAU
Problema studiată de clasă este:
Elevii clasei a VII-a B au identificat in comunitate problema - Lipsa oportunitatilor publice de socializare directă pentru copii și adolescenți in municipiul Bacau.
Lipsa unui spațiu de studiu tehnologizat, de întâlnire sau de desfășurare a unor evenimente culturale în comunitate/ în localitatea Rona de Sus.
Maramureș, Sighetu Marmației, SCOALA GIMNAZIALA RONA DE SUS
Problema studiată de clasă este:
Lipsa unui spațiu de studiu tehnologizat, de întâlnire sau de desfășurare a unor evenimente culturale în comunitate/ în localitatea Rona de Sus.
problema cainilor comunitari, care sunt adeseori agresivi
Suceava, Adâncata, SCOALA GIMNAZIALA NR. 1 VATRA DORNEI
Problema studiată de clasă este:
problema cainilor comunitari, care sunt adeseori agresivi
Timiș, Curtea, COLEGIUL national "CONSTANTIN DIACONOVICI LOGA" TIMISOARA
Lipsa conditiilor igienico-sanitare in anumite scoli din municipiul Cluj-Napoca.
Cluj, Turda, COLEGIUL national "GHEORGHE SINCAI" CLUJ-NAPOCA
Problema studiată de clasă este:
Lipsa conditiilor igienico-sanitare in anumite scoli din municipiul Cluj-Napoca.
Traficul intens din centrul municipiului Cluj-Napoca.
Cluj, Turda, COLEGIUL national "GHEORGHE SINCAI" CLUJ-NAPOCA
Problema studiată de clasă este:
Traficul intens din centrul municipiului Cluj-Napoca.
Desfasurarea deficitara a traficului in cartierul “Blocuri” din Campia-Turzii.
Cluj, Câmpia Turzii, SCOALA GIMNAZIALA "MIHAI VITEAZUL" CAMPIA TURZII
Problema studiată de clasă este:
Desfasurarea deficitara a traficului in cartierul “Blocuri” din Campia-Turzii.
Deficiența planului urbanistic al Sucevei Problema a fost selectată prin vot deschis, în urma a 2 tururi de scrutin.
Suceava, Suceava, SCOALA GIMNAZIALA NR. 4 SUCEAVA
Problema studiată de clasă este:
Deficiența planului urbanistic al Sucevei Problema a fost selectată prin vot deschis, în urma a 2 tururi de scrutin.
Lipsa dispozitivelor (tablete) pentru elevii din comuna Vața de Jos ,pentru a putea participa la orele on-line
Hunedoara, Vața de Jos, SCOALA GIMNAZIALA VATA DE JOS
Problema studiată de clasă este:
Lipsa dispozitivelor (tablete) pentru elevii din comuna Vața de Jos ,pentru a putea participa la orele on-line
Lipsa siguranței cetățenilor din comuna Brusturi în traficul pietonal
Bihor, Oradea, SCOALA GIMNAZIALA NR.1 BRUSTURI
Problema studiată de clasă este: