Filtrează:

Problema studiată de clasă este:

Problema aleasă prin vot secret, într-un singur tur de scrutin este: Locuitorii din Beriu aruncă deșeuri în râul care trece prin comună.

Problema studiată de clasă este:

LIPSA CONDIȚIILOR PENTRU DESFĂȘURAREA UNUI ÎNVĂȚĂMÂNT ONLINE DE CALITATE

Problema studiată de clasă este:

Problema aleasă de elevi prin vot secret prin două tururi de scrutin este: Aruncarea deșeurilor menajere în spațiile publice din Deva. Această problemă este importantă deoarece afectează calitatea vieții tuturor locuitorilor orașului.

Problema studiată de clasă este:

1. Salvati apa! - grupa 1

Problema studiată de clasă este:

Problema selectată: Poliția și ambulanța ajung prea târziu. Culegerea informațiilor despre problema selectată:

Problema studiată de clasă este:

Problema selectată în două tururi de scrutin: Programa școlară supraîncărcată. Pentru data viitoare a rămas să culegem informații depsre problemă.

Problema studiată de clasă este:

Lipsa dispozitivelor prntru toti copiii din mediul rural din judetul Mures pentru a putea participa la scoala On line.

Scrisoarea transmisă către autorități este:

Către: Consiliul Local al Comunei Lunca Bradului În atenția: primarului comunei Lunca Bradului Stimate doamnule primar, Elevii clasei a VII-a de la Școala Gimnazială Lunca Bradului, având în vedere atribuția HCL a comunei Lunca Bradului de a garanta accesul la educațieîn mediul online, vă solicit asigurarea unui dispozitiv de tip tableta/laptop. (laptop/ tabletă, în funcție de nevoia elevului) pentru a avea acces la resursele educaționale din mediul digital. De asemenea, vă solicit ca răspunsul la prezenta cerere să îmi fie transmis la Școala Gimnazială Lunca Bradului , nr 100/b str Garii sclbrad@gmail.com cât mai repede posibil. Va mulțumim ! Data 11 .11.2020 Lunca Bradului

Problema studiată de clasă este:

„Neselectarea deșeurilor de către cetățenii comunei în pubelele primite și locurile special amenajate”

Problema studiată de clasă este:

1 - Problema selectată de elevii clasei a VII a :,, Parcarea mașinilor pe pistele de bicicliști”. 2- Căutarea de informații despre problemă.- neterminat.

Problema studiată de clasă este:

1.Identificarea problemei comunității : Câinii fără stăpân. ( hotărâtă prin vot, în două tururi de scrutin )

Scrisoarea transmisă către autorități este:

. 2. a) Cătuarea de informații cu privire la problema identificată: solicitarea de informații primăriei prin completarea unui formular de solicitare informații: ,, Domnule Primar, Elevii clasei a 7 a A, de la Școala Gimnazială Ilarion Felea din Arad, vă solicităm prin prezenta să ne furnizați informații cu privire la situația câinilor fără stăpân. Către PRIMARUL MUNICIPIULUI ARAD - CĂLIN BIBARȚ. Mulțumim anticipat. - S-a studiat selectiv ,, Legea câinilor fără stăpân (legea 258/2013)”, sursa ,, Portal legislativ”. - S-a căutat site-ul Adăpostului de câini din cadrul Gospodăririi Comunale - Arad: adresă: Calea Bodrogului fără număr, tel.0752022226, e-mail: office@gcarad.ro Citit info de pe site: adăpostul poate fi vizitat de luni până vineri, între orele 10-15, existând posibilitatea adopției animalelor capturate. Răspunsul autorității locale :


Portofoliul realizat este disponibil aici: Descarca fisier

Problema studiată de clasă este:

Problema aleasă de clasă -Lipsa unor condiții decente de trai la unele familii din comună

Problema studiată de clasă este:

Cetățenii orașului Gura Humorului / turiștii aruncă la întâmplare: măști, mănuși chirurgicale, mucuri de țigară, hârtii și alte gunoaie pe jos.

Problema studiată de clasă este:

O viață sănătoasă pentru toți

Problema studiată de clasă este:

Problema aleasa este : lipsa oportunităților pentru desfășurarea unor activități de recreere și sportive pentru copii și adolescenți.

Problema studiată de clasă este:

Problema selectată este: Colectarea selectivă a deșeurilor în Baia Mare

Scrisoarea transmisă către autorități este:

Problema este foarte importantă în comunitate, deoarece este necesară formarea unui comportament responsabil al cetățenilor privind selectarea deșeurilor menajere înainte de a fi introduse în containerele speciale. Lipsa de informare a cetățenilor, lipsa aplicării amenzilor de către autorități în cazul deșeurilor necolectate selectiv, lipsa containerelor pentru colectare selectivă in unele zone ale orașului, implicarea parțială a firmei de salubritate. ________________ Către Primăria Municipiului Baia Mare, Subsemnații, elevii clasei a X-a de la Colegiul Economic ”Nicolae Titulescu” din Baia Mare, în baza dreptului de petiționare, prevăzut la articolul 51 din Constituția României și având în vedere că, în conformitate cu prevederile OG nr. 27/2002, cu modificările ulterioare, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor vă adresăm propunerea atașată. Problema este: Colectarea selectivă a deșeurilor în Baia Mare Problema este foarte importantă în comunitate, deoarece este necesară formarea unui comportament responsabil al cetățenilor privind selectarea deșeurilor menajere înainte de a fi introduse în containerele speciale. Lipsa de informare a cetățenilor, lipsa aplicării amenzilor de către autorități în cazul deșeurilor necolectate selectiv, lipsa containerelor pentru colectare selectivă in unele zone ale orașului, implicarea parțială a firmei de salubritate. Prezenta propunere este rezultatul activităților realizate de clasa noastră în cadrul orelor de cultură civică și este însoțită de argumentele principale pe care le-am identificat în favoarea propunerii noastre. Vă rugăm să ne comunicați răspunsul dumneavoastră în termenul legal la această adresă de email: bolandau.daniela@colegiultitulescu.ro.


Mai multe detalii sunt disponibile in acest document: Descarca fisier

Problema studiată de clasă este:

Bullying-ul în școală. Elevii mei au selectat această problemă deoarece consideră că aceasta este o problemă importantă pentru ei și comunitatea în care trăiesc! Doresc să găsească metode de a preveni și de a elimina bullying-ul din școală!

Problema studiată de clasă este:

Pasul 1. Identificarea problemelor comunității ce necesită politici publice

Scrisoarea transmisă către autorități este:

Ca urmarea a prezentarii proiectului 'Cetateanul' si asigurarea ca elevii au inteles cum se vor desfasura cei 8 pasi ai metodei, am trecut la parcurgerea pasului 1. Probleme identificate de elevi in zona unde se afla liceul lor, respectiv sectorul2, au fost urmatoarele: - nesiguranta cetatenilor in zona caselor cu risc seismic, ce au tigla care se desprinde de pe acoperisuri - lipsa spatiului pentru deplasarea elevilor in drum spre scoala, din cauza trotoarelor foarte inguste - lipsa spatiilor verzi din zona - lipsa spatiilor pentru plimbarea animalelor de companie de catre cetatenii care locuiesc in zona si care folosesc spatiile din dreptul scolii, lasand pe acele spatii gunoiul animalelor de companie . Din primul scrutin au fost votate la egalitate 2 probleme( lipsa spatiilor verzi si nesiguranta cetatenilor in zona caselor cu risc seismic), urmand in al 2-lea scrutin sa fie votata problema pe care o vom lucra la clasa.

Problema studiată de clasă este:

Problema selectata de elevii clasei a VII-a Sânmihaiu Roman este ,, Extinderea Scolii Din Com. Sânmihaiu Roman".

Problema studiată de clasă este:

Problema identificata de elevii clasei a VII Utvin este ,, Amenajarea terenului de sport de la Școala Gimnaziala Utvin".

Problema studiată de clasă este:

Animalele fara stapan din Timisoara

Problema studiată de clasă este:

FENOMENUL DISCRIMINĂRII ÎN ȘCOLILE CLUJENE

Problema studiată de clasă este:

Elevii clasei a VII-a B au identificat in comunitate problema - Lipsa oportunitatilor publice  de socializare directă pentru copii și adolescenți in municipiul Bacau.

Problema studiată de clasă este:

Lipsa unui spațiu de studiu tehnologizat, de întâlnire sau de desfășurare a unor evenimente culturale în comunitate/ în localitatea Rona de Sus.

Problema studiată de clasă este:

problema cainilor comunitari, care sunt adeseori agresivi

Problema studiată de clasă este:

Lipsa conditiilor igienico-sanitare in anumite scoli din municipiul Cluj-Napoca.

Problema studiată de clasă este:

Traficul intens din centrul municipiului Cluj-Napoca.

Problema studiată de clasă este:

Desfasurarea deficitara a traficului in cartierul “Blocuri” din Campia-Turzii.

Problema studiată de clasă este:

Deficiența planului urbanistic al Sucevei Problema a fost selectată prin vot deschis, în urma a 2 tururi de scrutin.

Problema studiată de clasă este:

Lipsa dispozitivelor (tablete) pentru elevii din comuna Vața de Jos ,pentru a putea participa la orele on-line

Problema studiată de clasă este:

Lipsa siguranței cetățenilor din comuna Brusturi în traficul pietonal