Cluj, Turda, COLEGIUL NATIONAL GHEORGHE SINCAI
Problema studiată de clasă este:
Lipsa unor conditii igienico-sanitare in baile scolilor.Scrisoarea transmisă către autorități este:
Către Primăria municipiului Cluj-Napoca, Subsemnații, elevii clasei 7A de la Colegiul Național ,,Gheorghe Șincai’’ din Cluj-Napoca, în baza dreptului de petiționare prevăzut în articolul 51din Constituția României și având în vedere că, în conformitate cu prevederile OG nr. 27/2002, cu modificările ulterioare, privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor vă adresăm propunerea de politică publică atașată. Problema analizată este: lipsa condițiilor igienico-sanitare din școli. Soluții analizate sunt: suplementarea numărului de îngrijitori din școli, sancționarea elevilor cre nu respectă regulile de igienă impuse de regulamentul școlar și reamenajarea/amenajarea băilor cu sprijinul Primăriei. Politica publică propusă este: reamenajarea/amenajarea băilor cu sprijinul Primăriei. Prezenta politică publică este rezultatul activităților realizate de clasa noastră în cadrul orelor de educație socială, în cadrul Proiectului Cetățeanul și este însoțită de argumentele principale pe care le-am identificat în favoarea propunerii noastre. Am identificat anumite avantaje. Amenajarea băilor separate, va reduce aglomerația din băi în pauze. Renovarea băilor, le va da mai puțin de lucru femeilor de curățenie. Sancționsarea elevilor care nu respectă regulile de igienă impuse de regulamentul școlar, îi va învăța să mențină curățenia din băi. Există și anumite dezavantaje. Dacă elevii nu sunt sancționați când murdăresc băle intenționat, până la urmă, chiar și băile renovate se vor strica. Există și un dezavantaj financiar, din lipsa fondurilor pentru aceste operațiuni de reamenajare. Și nu în ultimul rând, nu sunt angajați destui îngrijitori pentru a curăța băile. Vă rugăm să ne comunicați răspunsul dumneavoastră în termenul legal la această adreasă de email:ecaterina.pop@sincaicj.ro. Dacă este cazul puteți face referire în răspunsul dumneavoastră la măsurile pe care le veți lua după terminarea stării de urgență/alertă. Elevii clasei 7A de la Colegiul Național ,,Gheorghe Șincai’’ din Cluj-Napoca.
Portofoliul realizat este disponibil aici: Afișează document