Problema studiată de clasă este:

Problema selectată în două tururi de scrutin: Programa școlară supraîncărcată. Pentru data viitoare a rămas să culegem informații depsre problemă.

Scrisoarea transmisă către autorități este:

Care e soluția propusă de noi? Care sunt avantajele și dezavantajele acesteia? Soluția propusă de noi este: - Mai multe explicații la clasă, exerciții, și mai puține teme pentru acasă. -Reorganizarea conținuturilor de învățat într-un mod practic-aplicativ. Avantajele acestei propuneri ar fi că noi elevii o să înțelegem mult mai bine și o să ne descurcăm mai bine la exerciții. O să fim și mai liniștiți. Dezavantajele care ar decurge de aici ar fi că profesorii nu o sa mai poată să ne evalueze munca pentru teme, deoarece o să primim mai puține. Lazar Sara Denisa Scrisoare deschisă către MINISTERUL EDUCAȚIEI Dorim să vă aducem la cunoștință faptul că programa școlară din România. este supraîncărcată. Spre exemplu avem Limba Latină, o materie care nu prea ne ajută în viață. Sau avem materiile foarte importante precum Limba Română și Matematica la care ni se predă mult dar se explică puțin, drept dovadă - noi nu înțelegem. Dorim să se pună mai mult accent pe predarea limbilor străine, cum ar fi Limba Engleza. E binevenită Educația Economico-Financiară introdusă ca disciplină în clasa a VIII a (care ne învață cum să ne gestionăm banii), încă din clasele mai mici. Am dori să se scoată educația tehnologia sau să se reorganizeze sub forma lecțiilor practice ( să învățăm cum se coase, construiește, etc.), la fel și la chimie și fizică. Am dori să fie ora de 40 de minute iar pauza de 20 de minute. Dorim și cantine în în fiecare școală destul de mari încât să mâncăm toți la masă și să fie mâncare gustoasă și caldă.. Dușe Maria și Timiș Sheyla


Portofoliul realizat este disponibil aici: Afișează document